IBB-LOGO

נופש כחול לבן

בקיץ 2021 ננפוש כחול לבן

מדינת ישראל אמנם מתאוששת יפה ממשבר הקורונה, אבל הישראלים שכל כך התגעגעו לחופשה בחו"ל יאלצו להמתין שגם מדינות אחרות יכריזו על יציאה מכלל סכנה. בינתיים, נראה שאת עונת התיירות הקרובה נחווה בתוך גבולות המדינה. מה האפשרויות שלנו לחופשה בישראל?

 

האפשרות הראשונה היא כמובן אילת, עיר התיירות של ישראל. למעשה, עוד לפני פרוץ מגיפת הקורונה רבים נהגו לבחור בחופשה באילת כאלטרנטיבה ראויה לחופשה בחו"ל (אם כי לא בהכרח זולה יותר) – והעובדה שאין ממש לאן לטוס בעתיד הנראה לעין מוסיפה לאילת נופך של ברירת מחדל לחופשה ישראלית. יחד עם זאת, יש לנו יעדים נוספים שבהם ניתן לבלות חופשה מפנקת בעברית. הנה ארבע דוגמאות:

רמת הגולן והגליל

הצפון הירוק והצונן של ארצנו הקטנה הוא אנטיתזה לאילת המדברית והלוהטת, ולא רק מבחינת נוף וטמפרטורה ממוצעת אלא גם מבחינת עומסים, תורים ומחירים. רמת הגולן משופעת בנופים עוצרי נשימה, מגוון רחב של בעלי חיים וצמחיה, מסלולי טבע מרהיבים, היסטוריה עשירה ומרתקת, וגם שלל מפעלים ועסקים ישראליים שישמחו לתמיכה של תיירים מקומיים.

ירושלים

היא עיר הבירה, היא קדושה לשלוש הדתות, והיא יעד תיירותי מושלם לכל מי שאוהב היסטוריה, אדריכלות, קולינריה ותרבות. מהכותל המערבי, דרך מגדל דוד ועד למשכן הכנסת, ירושלים משופעת ביעדים שבימים כתיקונם מקבלים תיירים מכל רחבי העולם, כך שבהחלט יש מה לראות, לחוות, להריח ולטעום בסמטאותיה.

ים המלח

למקום הנמוך ביותר בכדור הארץ נוצרה בשנים האחרונות תדמית של יעד תיירותי לקשישים או לכאלה שסובלים ממחלות שונות בעור. גם אם זה היה נכון בעבר, הרי שכיום האזור התיירותי של ים המלח משנה את פניו באופן שפונה יותר ויותר למשפחות ולצעירים: עם השקעה כספית אדירה ברצועת החוף, קניונים ובתי עסק ושורה ארוכה של יעדי טיול במרחק דקות ספורות של נסיעה.

תל אביב

עבור מי שלא מתגורר בתל אביב, היא יכולה להיות יעד אטרקטיבי מרתק כחופשה ישראלית. מי שאוהב אותה ביום יתאהב בה עוד יותר בלילה: במסעדות, בפאבים, בתיאטראות ובאווירה המחשמלת של העיר ללא הפסקה. העובדה שתל אביב נמצאת במרכז הארץ הופכת אותה נגישה ביותר, ויפו הציורית שלצידה יכולה לשדרג פלאים כל חופשה.

הפיצו את הבשורה לעולם...

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
IBB

IBB

תוכן עניינים

הפיצו את הבשורה לעולם...

פוסטים אחרונים

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה