IBB-LOGO

הקורונה הרגילה אותנו להזמין אוכל הביתה

מגיפת הקורונה, על הווריאנטים השונים שלה, נמצאת איתנו כבר שנתיים – ומשלוחי האוכל הביתה משגשגים מאי פעם. גם אחרי שהתרגלנו וחזרנו לשגרה, בכל העולם אנשים ממשיכים להזמין את הארוחות הביתה.

משלוחים או לא להיות

סגרי הקורונה שהתחילו ב-2020 אילצו את תושבי כל העולם לוותר על אחד התענוגות הגדולים ביותר: אכילה בחוץ. בעלי מסעדות שלא השכילו לשלב באופן מיידי מערך משלוחים – או בצורה עצמאית או בשילוב עם חברות משלוחים כמו וולט ותן ביס – התקשו מאוד במלחמת ההישרדות. ובינתיים, מהצד השני, לא רק שמסעדות החלו להשקיע באריזת המנות הרגילות שלהן כך שיחזיקו מעמד עד הבית, יש כאלה שהחלו להציע מנות ייעודיות למשלוחים.

הזמן חלף, סגר רדף סגר. היום אנחנו נמצאים שנתיים מפרוץ המגפה בשגרה כמעט מלאה, ועדיין מזמינים את האוכל שלנו הביתה. ולא רק בישראל: זה המצב גם במדינות רבות בעולם. מכאן, באופן טבעי, כמעט כל מסעדה חדשה שנפתחת בימינו מציעה במקביל לתפריט המנות גם אפשרות משלוחים.

מה נזמין היום?

על פי נתוני חברת תן ביס, המנות המבוקשות ביותר שהוזמנו בשנה האחרונה היו המבורגר וצ'יפס, סלטים פיצות וגלידות. אגב, גלידות מעולם לא נחשבו למנה שאפשר בכלל להזמין במשלוח עד הבית, מה שהופך את כניסתן לראש רשימת המנות המבוקשות למרשימה במיוחד. גלידה בטעם בייגל'ה מלוח, אגב, היא המבוקשת ביותר.

לשם השוואה, הבה נראה מה קורה באירופה: בשווייץ פיצה מרגריטה מובילה את טבלת המנות המבוקשות, ואחריה המבורגר. בגרמניה המנה האהובה ביותר היא צ'יזבורגר, עוף בחמאה ופיצה. בצרפת דווקא טאקוס מובילים את הרשימה, ואחר כך עוף בחמאה והמבורגר. באיטליה – פיצה דיאבלו במקום הראשון ופיצה מרגריטה במקום השני; וההולנדים מעדיפים להזמין הביתה מנות מוקפצות ופיצות.

ומה ב-2022?

סביר להניח שמגמת הזמנת משלוחי האוכל הביתה, שהתחילה כמעין אילוץ בגלל הקורונה הן עבור המסעדות והן עבור הסועדים, רק תמשיך ותתחזק גם בעתיד. אחרי הכל, כבר התרגלנו לשבת בבית ולהזמין אוכל בהקלקה פשוטה. מנות של מסעדה הפכו כל כך זמינות ומיידיות, שסביר להניח שרק נראה יותר ויותר שליחים ברחובות – בדרך לעוד לקוח רעב.

הפיצו את הבשורה לעולם...

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
IBB

IBB

תוכן עניינים

הפיצו את הבשורה לעולם...

פוסטים אחרונים

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה