IBB-LOGO

הרפורמה חוסכת אלפי שקלים

הרפורמה בביטוחי הבריאות של משרד האוצר חוסכת לך אלפי שקלים!

תמיד הייתה לכם הרגשה שאתם משלמים יותר מדי עבור ביטוח הבריאות? הרגיז אתכם שקשה להשוות בין מחירי פוליסות שונות, ושכמעט בלתי אפשרי למצוא פוליסה שתפורה למידותיכם מבלי לשלם כספים מיותרים על כיסויים לא רלוונטיים?

חדשות טובות ממשרד האוצר!

רפורמה חדשה מאלצת את כל חברות הביטוח בישראל לבצע מספר שינויים משמעותיים בתחום, ועיקרם – אם עד כה יכולנו לרכוש רק ביטוחים רחבים במחירים גבוהים, הרי שמעתה ניתן לרכוש גם כיסויים בצורה פרטנית. במילים אחרות, ישראלים וישראליות בגיל 25 עד 65 יוכלו ליהנות מהנחה משמעותית בביטוחי הבריאות שלהם – הנחה שיכולה להסתכם באלפי שקלים לכל מבוטח ומבוטחת!

שנהיה בריאים: מהרו וחסכו אלפי שקלים על ביטוח הבריאות שלכם!

אם הרפורמה רלוונטית לכם וטרם מימשתם את זכאותכם, כדאי למהר ולנצל את ההנחה בהקדם. כדי לבחון האם הזכאות להוזלת ביטוחי הבריאות חלה עליכם, באפשרותכם לבצע בדיקה מהירה שאורכת פחות מדקה וכוללת כמה שאלות בסיסיות. כ-16,000 ישראלים וישראליות כבר ביצעו את הבדיקה, ועכשיו התור שלכם. התחילו כאן:

בנוסף לביטוחי הבריאות חשוב לבדוק גם את יתר הביטוחים הפרטיים, כגון ביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי תאונות ומחלות. אמנם הרפורמה של משרד האוצר לא חלה עליהם באופן ישיר, אבל הם מושפעים ממנה באופן עקיף.

עיקרי השינויים בעקבות הרפורמה החדשה בביטוחי הבריאות:

סוף סוף אפשר להשוות מחירים: עד כה לא הייתה סטנדרטיזציה של חבילות ביטוח וכל חברת ביטוח הייתה רשאית לבנות חבילות כראות עיניה ולתמחר אותן בכל דרך שתרצה. מצב זה הקשה על אדם מן היישוב להשוות מחירים של ביטוחים שונים – אבל בעקבות הרפורמה בביטוחי הבריאות, כל חבילות הביטוח זהות במהותן והשוואת המחירים הרבה יותר פשוטה.

עדכון ביטוחים בתדירות דו-שנתית: עד החלת הרפורמה, מחירה של פוליסת ביטוח היה קבוע ולא הושפע מעדכונים טכנולוגיים או מהרלוונטיות של הכיסויים הכלולים בו. כתוצאה מהרפורמה, כל פוליסת ביטוח מחויבת להתעדכן מדי שנתיים בשורה של פרמטרים, לרבות המחיר, עומק ורוחב הכיסוי הביטוחי (כלומר, כיסויים שכבר אינם רלוונטיים כבר לא יכללו בפוליסה).

הגברת התחרות מובילה לשיפור השירות ללקוח: ידוע שכאשר חברות מתחרות זו בזו על ליבם של צרכנים, הן נוהגות לעשות הכל כדי למצוא חן בעיניהם. בעקבות הרפורמה, הביטוחים הופכים זהים, התחרות בין חברות הביטוח גדלה ולכל חברה יש אינטרס להוריד את המחיר ולשפר את שירות הלקוחות כדרך להשיג יתרון מול מתחרותיה.

זה הזמן לעבור לביטוח בריאות חדש ולחסוך עד אלפי שקלים!

חייבים להוריד את הכובע בפני משרד האוצר, אשר עמל על רפורמה שאף אחת מחברות הביטוח לא מעוניינת בה – ובכך ייצר עבורנו האזרחים מוצר הרבה יותר תחרותי וזול מאשר בעבר. אין ספק שפקידי האוצר עבדו קשה למעננו, וכעת מוטב שננצל את הרפורמה ונעבור באופן מיידי לביטוח בריאות טוב יותר לנו ולכיס שלנו.

כ-16,000 ישראלים ביצעו עד כה את בדיקת הזכאות להוזלת ביטוחי הבריאות שלהם. הבדיקה אורכת פחות מדקה וכוללת כמה שאלות בסיסיות. מוכנים להתחיל בבדיקה ולגלות כמה אתם יכולים לחסוך על ביטוחי הבריאות? התחילו כאן:

הפיצו את הבשורה לעולם...

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
ליאת דרור

ליאת דרור

ליאת דרור בעלת תואר שני בכלכלה, יוצאת המערכת הביטוחית כמנהלת בכירה באחת החברות הגדולות במשק הישראלית.

תוכן עניינים

הפיצו את הבשורה לעולם...

פוסטים אחרונים

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה