IBB-LOGO

ממי חוששות רשתות השיווק הישראליות?

שופרסל, מגה בעיר, יש חסד, טיב טעם ואחרות – רשתות השיווק הישראליות כבר מוכנות לשחקנית החדשה בקרב על הארנק של הצרכן הישראלי: קרפור (Carrefour), רשת שיווק צרפתית, עומדת לעשות עלייה לארץ הקודש באמצעות זכיינות דרך רשת יינות ביתן, ונשמע שצפוי לנו קרב מעניין מאוד.

קרפור אמנם הוקמה בצרפת, אבל גדלה במהירות וכיום היא רשת השיווק הגדולה ביותר באירופה. אם תשאלו באיזה מקום היא בעולם כולו, יש שיאמרו שהיא במקום השני, החמישי או השביעי – ובכל מקרה אין ספק שהיא בטופ. והנה, הענקית הזו שמה עין על ישראל הקטנטנה. מעניין לאיזה מקום היא תתברג כאן, ברגע שהחדירה לשוק תושלם.

"יקר בישראל, אבל אנחנו נחולל מהפך", אמר נשיא החטיבה הבינ"ל של קרפור, "גם בשירות וגם במחירים". נכון לתחילת 2023 ניתן כבר למצוא ברחבי הארץ כמה סניפים של יינות ביתן שהוסבו באופן זמני לחנויות בשם "SUPER", ובהמשך יהפכו באופן מלא ורשמי לחנויות קרפור. שופרסל, בתגובה, כבר הודיעה על שיתוף פעולה עם רשת SPAR ההולנדית. האם הישראלים ירוויחו מקרב האירופאיות? בקרוב נרגיש את זה בארנק.

הפיצו את הבשורה לעולם...

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
IBB

IBB

תוכן עניינים

הפיצו את הבשורה לעולם...

פוסטים אחרונים

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה